發新話題
打印

iphotohk - 聖誕前訂購, Acratech, RRS, Kirk, Wimberley (10/12截止)

引用:
原帖由 iphotohk 於 2007-12-15 01:46 發表
RRS 第一批貨會下星期一到
係訂左D3 L架, D300連直倒L架, 板要等下(應要12月尾1月)....其他都有貨番到.

有無人要加野?..下星期一會訂多次野, 因為有幾位師兄加左野, 會落多次ORDER, 希望可以聖誕前都番到. ...
唔記得拎 receipt 矛問題丫呵
遇到,已經係一種幸福

TOP

引用:
原帖由 alfredmoody 於 2007-12-15 10:40 發表


唔記得拎 receipt 矛問題丫呵
矛人理禾
遇到,已經係一種幸福

TOP

引用:
原帖由 alfa2004 於 2007-12-18 12:36 發表



冇 receipt 當撻訂

禾禁機手快快無拎乍...
遇到,已經係一種幸福

TOP

引用:
原帖由 alfa2004 於 2007-12-18 12:55 發表



節哀順變 啦
遇到,已經係一種幸福

TOP

引用:
原帖由 iphotohk 於 2007-12-18 23:19 發表


HSBC D ATM 機更新左系統....
轉賬時好似係一開始就要選出單..
我有兩次都唔知, 轉完錢俾人無單出, 呆望ATM機...哈哈
改左幾次,而家係轉完有4個choices俾你,太多唔識揀....
遇到,已經係一種幸福

TOP

引用:
原帖由 iphotohk 於 2007-12-18 23:17 發表
哈...無就上黎影左相, 打番十個手指模囉...
收到電郵, 印個電郵出來當提貨單啦...嘻嘻

今天收到郵包了, 呵呵, 點算中,  等電郵啦.

上黎影返輯犯人相...
遇到,已經係一種幸福

TOP

引用:
原帖由 ckn 於 2007-12-22 17:19 發表
Alfred C-Hing,

Nice to meet you today.
大家咁話...
多d上黎玩...
遇到,已經係一種幸福

TOP

發新話題