論壇元老
★★★★★★★★★★
原帖由 iphotohk 於 2007-12-15 01:46 發表 RRS 第一批貨會下星期一到 係訂左D3 L架, D300連直倒L架, 板要等下(應要12月尾1月)....其他都有貨番到. 有無人要加野?..下星期一會訂多次野, 因為有幾位師兄加左野, 會落多次ORDER, 希望可以聖誕前都番到. ...
查看個人網站
查看詳細資料
TOP
原帖由 alfredmoody 於 2007-12-15 10:40 發表 唔記得拎 receipt 矛問題丫呵
原帖由 alfa2004 於 2007-12-18 12:36 發表 冇 receipt 當撻訂
原帖由 alfa2004 於 2007-12-18 12:55 發表 節哀順變 啦
原帖由 iphotohk 於 2007-12-18 23:19 發表 HSBC D ATM 機更新左系統.... 轉賬時好似係一開始就要選出單.. 我有兩次都唔知, 轉完錢俾人無單出, 呆望ATM機...哈哈
原帖由 iphotohk 於 2007-12-18 23:17 發表 哈...無就上黎影左相, 打番十個手指模囉... 收到電郵, 印個電郵出來當提貨單啦...嘻嘻 今天收到郵包了, 呵呵, 點算中, 等電郵啦.
原帖由 ckn 於 2007-12-22 17:19 發表 Alfred C-Hing, Nice to meet you today.