唔俾得
論壇元老
一個身中劇毐的版友
原帖由 iphotohk 於 2007-12-15 01:46 發表 RRS 第一批貨會下星期一到 係訂左D3 L架, D300連直倒L架, 板要等下(應要12月尾1月)....其他都有貨番到. 有無人要加野?..下星期一會訂多次野, 因為有幾位師兄加左野, 會落多次ORDER, 希望可以聖誕前都番到. ...
查看詳細資料
TOP